Klacht DHL Express: Restitutie aanvraag niet behandeld

sad Niet opgelost
Ell

4 mei een fout gemaakt met aanmaken van adres label,via chat gesprek advies gekregen nieuw label aan te maken en voor het foute restitutie aan te vragen,dat heb ik gedaan en tot nu toe nog niks ontvangen,geen reactie en geen geld,al diverse keren met chatgesprek het probleem geprobeerd op te lossen tot nu toe zonder succes,ze kunnen me niet naar iemand doorverwijzen die het echt gaat onderzoeken waar het mis is gegaan,want mijn mail met restitutie aanvraag was onvindbaar,bij mij staat hij wel bij de verzonden items,ik hoop op een succes volle oplossing

mijn teveel betaalde bedrag terug betalen
nog even geduld hebben !!??het enige positieve is dat ik nu weet dat de claim binnen is maar weer 1 week verder en nog niet opgelost,in totaal wacht ik nu al 7 weken op mijn restitutie,had wel verwacht dat mijn klacht nu voorrang zou krijgen,anders gaat er door Covid-19 !!??? drukte weer 6 weken overheen. M,v.g. Ell

DHL Express
    Goedemiddag,
    Bedankt voor uw bericht. Het klopt dat we op dit moment een achterstand hebben in het behandelen van restitutieaanvragen. Heeft u destijds wel een bevestiging van ontvangst gehad? Ik kan wel voor u nakijken of wij het in goede orde hebben ontvangen. Mag ik dan uw e-mailadres?

Ik hoor het graag van u.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland
    Ell
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    DHL Express
    Goedendag,

Ik zie dat de claim in goede orde is ontvangen en nog loopt bij onze claim afdeling. Helaas ervaren deze een achterstand ivm de drukte rondom Covid 19, we doen ons best alles zo snel mogelijk te verwerken en u van de verdere afhandeling op de hoogte te stellen. Mijn advies is om nog even geduld te hebben, excuses voor het ongemak!

Mike

Ook een klacht indienen over DHL Express?