Klacht DHL Express: retour naar verzender

Klachtnummer
# 612448
Gebruiker
Gebruiker1601038011
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Mijn pakket is zonder bezorgpoging retour gestuurd naar de verzender..

Gewenste oplossing

Ik wil mijn pakket ontvangen aangezien deze nog niet het sorteercentrum heeft verlaten. Het waren artikelen die ik nodig heb op vakantie en ik vlieg zondag!!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht over de geretourneerde pakketten.

    Ons systeem laat een weigering zien aan de deur op 8 augustus. Wat de reden van de weigering is, krijgt de afzender te weten samen met het teruggestuurde pakket.
    Helaas kan ik een retourzending niet ondescheppen om het pakket op tijd te laten leveren voor het begin van uw vakantie. Ik raad u aan de afzender in te lichten over de retourzending en te verzoeken om een nieuw te sturen pakket.

    Met vriendelijke groet,

    Laura
    DHL Parcel E-Care

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen