Klacht DHL Express: Retour van pakket

Klachtnummer
# 65911
Gebruiker
joepmerkx
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Beste DHL,
Ik heb 13 juni een pakket naar een DHL service point gebracht. Dit pakket moest worden geretourneerd naar Wehkamp. Ik heb echter op de Wehkamp site gekeken en daar staat wel dat ze binnen hebben gekregen dat ik het pakket afgegeven heb maar dat ze het nog niet ontvangen hebben. Ik heb mijn zendingsnummer bijgevoegd. Ik hoop dat dit opgelost kan worden.
Met vriendelijke groet,
Joep Merkx

Gewenste oplossing

Ik wil graag duidelijkheid waar mijn pakket is, of wat ik nu zou moeten doen. In het pakket zitten schoenen waar ik geld voor terug moet krijgen en dit wil ik graag krijgen van Wehkamp dus ik wil graag dat mijn pakket boven water komt en duidelijkheid.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

DHL Express is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen