Klacht DHL Express: Rijgedrag van een chauffeur die reed in een bus van DHL.

JAG V

Rijgedrag van een chauffeur die reed in een bus van DHL.
Gisteren middag om 17.00 uur reed ik op een voorrangsweg genaamd Oranjelaan in Beek en Donk in de gemeente Laarbeek.
Een bus van DHL reed plots voor mij de weg op waarop ik heel hard moest remmen en geheel stil kwam te staan en deze bus maar net kon ontwijken.
Deze bus had mij voorrang moeten geven.
Deze bus kwam uit de Wilhelminaweg ter hoogte van Restaurant De Hommel in Beek en Donk - adres restaurant is Oranjelaan 55.
Het kenteken heb ik door de actie die ik moest maken niet kunnen lezen.

Ik zou het enorm waarderen als deze chauffeur door de leidinggevende wordt aangesproken op zijn gedrag.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat u een gevaarlijke situatie hebt meegemaakt op de weg met een van onze bezorgers. Dat is enorm spijtig, mijn excuses hiervoor. Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.

Ik heb helaas geen mogelijkheid om te achterhalen wie deze bezorger was, zonder het kenteken. Uw klacht kan ik om die reden dus ook niet doorzetten naar de juiste afdeling.

Mijn excuses voor het ongemak nogmaals.

Met vriendelijke groeten, Kamile

JAG V
Als reactie heb ik een bericht ontvangen dat niet is te achterhalen welke chauffeur / welk kenteken er bij deze verkeerssituatie betrokken was. Ik vind dit verbazingwekkend, want het moet makkelijk te vinden zijn welke auto / bus en welke chauffeur op dat specifieke tijdstip daar reed. Jammer voor deze gemakkelijke wijze van reageren op deze casus...!!!

Ook een klacht indienen over DHL Express?