Klacht DHL Express: Rond uit slecht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 459322
Gebruiker
Lidy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Goedemorgen
Ik zou maandagavond mijn pakje krijgen
Weer dat ze me gemist hebben
Nu kunnen jullie wel voorstellen hoe kwaad ik ben
Dat is dan de derde keer dat ik voor niks thuis ben gebleven.
Nu ligt mijn pakje weer bij het sorteer centrum
Ik zo nu zo spoedig mogelijk mijn pakje willen hebben

De oplossing

Dat zo gauw mogelijk mijn pakje in mijn bezit komt

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u een pakket niet ontvangen heeft. Ik heb even meegekeken, en ik ben bang dat die zending niet meer naar u onderweg is. Voor elk van onze leveringen geldt namelijk een maximaal aantal leverpogingen, en voor dit pakket is die max bereikt.

    Dit pakket is nu naar de verzender retour onderweg. Dit zal een week of 2 duren. Mijn advies is om contact te houden met je verzender, om samen naar oplossingen te kijken. Als er bij het leveren van dit pakket bij DHL iets fout is gegaan dan kan de verzender daar het beste zelf contact over opnemen met DHL.

    Met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Lidy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Dat het terug naar de leverancier DHL heeft de winkel ook niet goed geholpen En ik was gewoon thuis
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?