Klacht DHL Express: Same day delivery wanprestatie

rb1962

Betaald extra voor same day delivery van dure rozen. Krijg een uur nadat geleverd zou zijn bericht dat foutieve sortering heeft plaatsgevonden???
Fout van DHL dus en wat betekent dat "foutieve sortering"? Zijn de rozen ontvreemd? Is t niet duidelijk dat dagverse levering essentieel is? Waarom begrijpt dhl niet dat levering van dure bos rozen essentieel is dat die op verjaardag en dagvers geleverd worden? Via site dhl is ook geen klacht in te dienen en 24/7 beschikbaarheid wordt genoemd maar OOK niet geleverd. Zeer slecht!

Zorgen dat alsnog dagverse rozen geleverd worden van zelfde kwaliteit. Ivm te late levering per dag te laat dubbele hoeveelheid rozen. Daarnaast vergoeding van 100 eur per uur dat iemand heeft zitten wachten op rozen (1730-2230) en vrgoeding van 1000 eur omdat verzender modderfiguur staat tov jarige ontvanger

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Wat vervelend dat het pakket verkeerd is gesorteerd, waardoor de rozen niet op tijd worden aangeboden bij de jarige ontvanger. Een pakket is verkeerd gesorteerd als het pakket is aangekomen op de verkeerde CityHub. Het pakket moet dan weer terug naar ons sorteercentrum, zodat het pakket alsnog wordt aangeboden op de juiste CityHub. Dit is vaak binnen 2 werkdagen opgelost. De tweede werkdag is op dinsdag 18 januari.

Ik kan goed begrijpen dat dit dan te laat is, omdat u aangeeft dat het om verse rozen gaat en dat de bloemen voor de verjaardag van de ontvanger waren. Het spijt me dat ik er niet voor kan zorgen dat de rozen eerder worden aangeboden bij de ontvanger. Helaas kan u geen claim bij ons indienen over deze situatie. Ik raad u daarom aan om dit te melden bij de verzender, zodat de verzender eventueel een claim voor u kan indienen bij ons. Alleen de verzender kan een claim bij ons indienen, omdat wij de verzender zien als onze klant. Ik hoop dan ook dat de verzender dit voor u kan oppakken met ons.

Mijn oprechte excuses voor al het ongemak.

Sam
    DHL Parcel E-care

rb1962
Dit is geen oplossing en DHL neemt geen ownership maar schuift verantwoordelijkheden weg. DHL dient contact op te nemen met verzender om eea gezamenlijk op te lossen. De zwarte piet wordt nu simpelweg weggeschoven en moet ik nu aannemen dat de jarige op dinsdag (dus veel te lasa) verwelkte rozen gaat ontvangen. Geweldig cadeau 👍

Ook een klacht indienen over DHL Express?