Klacht DHL Express: schade aan auto kan niet gemeld worden.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 471218
Gebruiker
remco
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Door chauffeur schade gereden aan mijn serviceauto, klacht indienen via klachtenformulier. Echter komt deze klacht niet door in jullie systeem. via facebook messenger te horen gekregen dat dit de enige manier is. gegevens via dat medium allemaal doorgegeven maar daar wordt niets mee gedaan. moet het nogmaals proberen. hoe vaak dan wel???
Vraag een mailadres waar ik de gegevens heen kan mailen, maar daarop geen response

De oplossing

Schade in behandeling nemen en vergoeden.

Bijlagen

3 reacties

  1. Auteur
    remco
    Datum
    Uiteindelijk een mailadres ontvangen en daar alle gegevens neergelegd. Als reactie krijg ik te horen dat ze een kenteken en zendingsnummer willen. Als ze kunnen lezen zou je snappen dat ik die niet heb, levering was voor ander bedrijf bestemd (meermaals genoemd) en op camerabeelden is geen kenteken te lezen.
  2. Auteur
    remco
    Datum
    Na bovenstaande naar dhl te hebben gecommuniceerd blijft het stil...
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Vervelend om te vernemen dat u verder geen reactie meer hebt gehad en dat er nu nog steeds niets is opgelost. Het lijkt mij namelijk absoluut niet de bedoeling dat er schade wordt gemaakt.

    Ik wil u vragen om het formulier in te vullen via deze link, zodat het verder met u opgepakt kan worden: https://www.dhlparcel.nl/nl/schade-bij-voorval . Mijn collega's van de juiste afdeling zullen het dan verder met u oppakken.

    Mocht u nog vragen hebben, stuurt u mij dan gerust een reactie.

    Met vriendelijke groet,
    Lotte
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
remco
Datum
Uiteindelijke oplossing
LOL Dat formulier al tig keer ingevuld maar de gegevens komen niet door. Hoe achterlijk zijn ze bij DHL dat ze dat ondertussen niet snappen
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen