Klacht DHL Express: Schade inhoud pakket door toedoen DHL

MS

Goede dag , naja goed is hij niet...
Ik heb eerder een probleem gemeld, de verkoper moest in claim/klacht indienen omdat ik dat als ontvanger niet mag doen.
Echter begrijp ik uit het contact van de verkoper/afzender dat DHL die claim/klacht weigert. Ondanks mijn pakketje kapot is aangekomen op het DHL afhaalpunt , zit ik met kapotte inhoud.
afgelopen week telefonisch contact proberen te zoeken. Na 15 minuten nog in de wacht te zitten heb ik maar neergelegd. Een duur 0900 nr , kost mij alleen nog maar meer geld. Op die manier is het het mij niet meer waard om hier tegen in te gaan. De claim /klacht heeft verder geen nut meer als je het mij vraagt. Het kost te veel tijd en energie en wat levert het nog op ? Waarschijnlijk doet uw bedrijf er toch niets aan en ben ik het aankoopbedrag en verzendkosten gewoon kwijt.
Zo gaat DHL dus met zijn/haar klanten om, of nou beter gezegd u vind de ontvanger geen klant.. Nou lekker vriendelijk niet ??
Ik ben zeer teleurgesteld in DHL en ik weet voor 1000% zeker dat ik nooit meer iets laat verzenden met uw bedrijf..
De groeten.

Schade vergoeding voor kapotte inhoud en verzendkosten

DHL Express
    Goedemiddag.

Wat vervelend dat de zending zo bij u aangekomen is zeg. Mijn excuses voor dit ongemak. Echter is het zo dat onze klant, de afzender, in zulke gevallen een klacht en claim kan indienen hiervoor. Verdere afhandeling zal dan verlopen via hen. Ik begrijp dat dit voor u heel vervelend is als ontvanger, maar helaas kunnen we hierin niks voor u betekenen.

Ik hoop dat u alsnog uw kosten terug kunt krijgen van de afzender, of een nieuwe zending kunt ontvangen.

Emiel
    Webcare DHL Parcel

MS
Ik word als ontvanger niet geholpen, u noemt mij GEEN klant, de klant is de afzender, maar deze mag volgens hem geen klacht indienen omdat het pakket niet kapot is aan de buitenkant. Maar de inhoud is stuk en dat is toch waar het om draait ?

Ook een klacht indienen over DHL Express?