Klacht DHL Express: Schade veroorzaakt door bezorger met auto

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 475474
Gebruiker
b.m.w. linnartz
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 290820 heeft medewerker s.theunissen met de auto vp-151-d bij het uitparkeren ons hekwerk stuk gereden.hij zou ongelukje bij u melden en wij hoorden er nog van. Tot op heden; niets gehoord.
De draad is stuk getrokken en er zijn bij linksachter krassen op de auto. Foto,”s aanwezig.graag nu omgaand reactie,
Verzekering wenst aansprakelijksstelling.
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]

De oplossing

Taxatie van kosten maken en reparatie hekwerk betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    mijn excuses voor de schade die ontstaan is. Vervelend ook dat onze medewerker tot op heden nog geen contact met u heeft opgenomen hierover.

    U kunt vanzelfsprekend een schadeclaim bij ons indienen. Ik kan hier helaas geen directe link plaatsen. Kopieert u s.v.p. onderstaande link in uw browser:
    https://www.dhlparcel.nl/nl/schade-bij-voorval

    Onze afdeling Claims& Insurances zal de schade dan verder met u afhandelen.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
b.m.w. linnartz
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zegt er niets mee te maken te hebben moet maAr naar leasebedrijf gaan
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen