Klacht DHL Express: Schade

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 492169
Gebruiker
Rdes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bij aflevering pakket schade gereden aan afzetting.
zonder melding weggereden

De oplossing

Contact met mij opnemen zodat schade afgehandeld kan worden.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat er schade is ontstaan bij het afleveren van een pakket. Mijn excuses dat het mis is gegaan. Goed dat u hierover contact met ons opneemt. Voor deze situaties hebben wij een claimformulier dat ingevuld mag worden. U vindt dit formulier hier: https://www.dhlparcel.nl/nl/schade-bij-voorval. Onze claimafdeling gaat de situatie dan beoordelen en afhandelen.

    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens u verder nog een prettige dag.

    Met vriendelijke groet,

    Roos
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rdes
Datum
Uiteindelijke oplossing
klacht is door DHL in behandeling genomen. nog geen oplossing aangedragen
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen