Klacht DHL Express: Schadevergoeding DHL Parcel

ricardo95

Ik heb in mei afgelopen jaar een pakketje verzonden met DHL Parcel. Deze is helaas nooit ontvangen, maar wel aangegeven als ''bezorgd''. Na maandenlang contact te hebben met de klantenservice hebben zij mij alleen een schadevergoeding gegeven op basis van de Algemene Vervoerscondities 2002 à €3,40 per kilo.Ik ben hier niet mee akkoord gegaan aangezien de bezorger opzettelijk heeft gehandeld. Tevens is de bezorger niet meer in dienst bij DHL. Zie het volgende wetsartikel:
Artikel 1108 Burgerlijk wetboek 8 lid 1De vervoerder kan zich niet beroepen op enige beperking van zijn aansprakelijkheid, voor zover de schade is ontstaan uit zijn eigen handeling of nalaten, geschied hetzij met het opzet die schade te veroorzaken, hetzij roekeloos en met de wetenschap dat die schade er waarschijnlijk uit zou voortvloeien.
Ik heb dus beroep gedaan op dit wetsartikel, meerdere mails en brieven gestuurd maar geen reactie meer gehad.

Betaling van de volledige waarde

DHL Express is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Ook een klacht indienen over DHL Express?