Klacht DHL Express: Schandalig!

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 378869
Gebruiker
Frustratie
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Gisterenmiddag zou er een bestelling bij ons afgeleverd worden. De bus van DHL kwam met een enorme snelheid onze straat inrijden. Daar waar 30 is toegestaan reed hij minimaal 50. Vervolgens sprak ik hem daarop aan en ik kon alleen maar een zeer agressieve reactie krijgen. Hoe ik wist dat hij zo hard reed?! meerdere mensen in de straat hebben dit trouwens opgemerkt. Hij werd steeds agressiever en uiteindelijk heeft hij geweigerd de bestelling af te leveren en zei dat ik maar in Amersfoort zelf moest ophalen.
Meteen de klantenservice gebeld maar deze kon niet meer betekenen.
Schandalig!!
Kenteken is bekend.

Gewenste oplossing

Personeel beter instrueren op veiligheid, snelheid en klantvriendelijkheid.
Geboden oplossing
Het probleem wordt teruggegeven aan verzender. Zo kan ik ook iets oplossen.....
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Erg jammer om te horen dat dit zo is gelopen. Is hierover tijdens het gesprek wel een klacht ingediend, zodat de bezorger hierop kan worden aangesproken? Zo niet, dan doe ik dit graag alsnog. Heeft u voor mij het kenteken in dat geval? Handig zou ook zijn als u het track en trace nummer voor mij heeft van de zending.

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,

    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland
  2. Auteur
    Frustratie
    Datum
    De klacht is meteen geuit bij de klantenservice en deze heeft actie ondernomen.
    De chauffeur beweert dat hij niet te snel heeft gereden terwijl de halve straat hier getuige van is geweest.
    Vervolgens heeft de chauffeur gemeld dat hij de zending retour nam ondanks dat ik de zending wilde ontvangen.
    Al met al een erg vervelende en bedreigende situatie.
    Een van de track and trace codes is JVGL0606546031137896
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste heer Van Dun,

    Bedankt voor uw melding. Wij hebben dit inmiddels doorgegeven aan de depot manager. Dit voorval zal met betreffende chauffeur besproken worden. Mijn excuses voor het het gedrag van deze collega.

    Indien er nog onduidelijkheid is over de zending zelf, adviseer ik u hierover contact op te nemen met uw verzender.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    DHL Parcel Webcare

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen