Klacht DHL Express: Schandalig

sad Niet opgelost
Daisy

Mijn pakketje stond op bezorgd met handtekening. Ik was zelf thuis maar heb hem niet ontvangen. Blijkt hij 3 huizen terug hoor de deur gelegd te zijn.
Pakketje is zeiknat geregend en er zaten nieuwe gekochte kleren in!

Dit is geen mannier van bezorgen!

Contact met mij op nemen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Wat vervelend om te vernemen dat u uw pakket in de eerste instantie niet kon vinden en dat deze uiteindelijk bij de buren voor de deur bleek te staan in de regen. U geeft aan dat het pakket nat is gworden en de inhoud beschadigd.

Ik heb uw klacht doorgezet naar de leidinggevende van de bezorger in kwestie. Dit zal absoluut besproken worden. Voor de gemaakte schade raad ik u aan de afzender in te lichten, zij kunnen dan voor u een claim indienen bij DHL.

Excuses voor het ongemak.

Kayley
    Webcare DHL Parcel

Daisy
Dat ze contact op zouden gaan nemen met de bezorger en dat ik zelf maar contact moet opnemen waar ik mijn pakketje besteld heb als er eventuele schade zou zijn. Dus heb ondertussen het bedrijf gebeld en die gaan een klacht indienen bij dhl. Het pakketje was niet eens bezorgd bij de buren maar bij 3 huizen terug. Helaas is de bewoner daar een half jaar geleden overleden. Er is dus niemand die het pakketje heeft aangenomen de bezorger heeft daar het pakketje voor de deur gelegd en zelf getekend.

Ook een klacht indienen over DHL Express?