Opgelost door DHL Express: Schandalig weg met dhl

content Opgelost
sylviamurray

Ik woon in flat 5hoog en was werken, mijn buurvrouw ging hond uit laten en ze hadden mijn pakketje gewoon beneden in de hal gegooid. Schandalig iedereen kon mijn pakketje meenemen!!!!

Dat ze mijn pakket netjes ergens afgeven

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Dit is uiteraard niet de bedoeling. Goed dat u dit even aangeeft. Heeft u hiervan misschien een traceernummer? Dan kan ik de klacht voor u doorsturen naar de juiste persoon.

Alvast bedankt!

Judith
    DHL Parcel E-care
    sylviamurray
    Hier is mijn track en trace, zie foto
    Vandaag lagen er weer 2 in de hal, kan toch niet
    DHL Express
    Goedemiddag,

Dank voor de aanvullende informatie.

Ik heb de klacht direct voor u doorgezet. De leidinggevende zal dit verder oppakken met de betreffende bezorger. Ik ga dan ook uit van een betere service voortaan. Mocht u (onverhoopt) tegen probemen aan blijven lopen in de toekomst, aarzel dan zeker niet om dit weer bij ons te melden. Dit kunt het makkelijkste doen via onze klantenservice: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support. Mijn excuses voor al het ongemak!

Maud
    DHL Parcel E-care

sylviamurray
Jawel alleen ze zouden het bespreken met leidinggevende van chauffeur maar ze blijven het toch doen, dit is al mijn 3e klacht dhl!!!!

Ook een klacht indienen over DHL Express?