Opgelost door DHL Express: Schandalig weg met dhl

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 576509
Gebruiker
sylviamurray
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Ik woon in flat 5hoog en was werken, mijn buurvrouw ging hond uit laten en ze hadden mijn pakketje gewoon beneden in de hal gegooid. Schandalig iedereen kon mijn pakketje meenemen!!!!

De oplossing

Dat ze mijn pakket netjes ergens afgeven

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Dit is uiteraard niet de bedoeling. Goed dat u dit even aangeeft. Heeft u hiervan misschien een traceernummer? Dan kan ik de klacht voor u doorsturen naar de juiste persoon.

    Alvast bedankt!

    Met vriendelijke groet,
    Judith
    DHL Parcel E-care
  2. Auteur
    sylviamurray
    Datum
    Hier is mijn track en trace, zie foto
    Vandaag lagen er weer 2 in de hal, kan toch niet
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Dank voor de aanvullende informatie.

    Ik heb de klacht direct voor u doorgezet. De leidinggevende zal dit verder oppakken met de betreffende bezorger. Ik ga dan ook uit van een betere service voortaan. Mocht u (onverhoopt) tegen probemen aan blijven lopen in de toekomst, aarzel dan zeker niet om dit weer bij ons te melden. Dit kunt het makkelijkste doen via onze klantenservice: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support. Mijn excuses voor al het ongemak!

    Met vriendelijke groet,

    Maud
    DHL Parcel E-care

Uiteindelijke oplossing

Auteur
sylviamurray
Datum
Uiteindelijke oplossing
Jawel alleen ze zouden het bespreken met leidinggevende van chauffeur maar ze blijven het toch doen, dit is al mijn 3e klacht dhl!!!!
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen