Klacht DHL Express: schandalig

Klachtnummer
# 335939
Gebruiker
rowen
Datum
1 reactie

Details

De klacht

de bezorger kwam aan de deur en klopte 2 keer. Zonder te wachten is hij daarna weer weg gegaan. Wij hebben ook gewoon een deurbel die niet gebruikt is.

De oplossing

de bezorger heeft niet de moeite gedaan om het pakket af te geven. Ik wil dat hij vandaag nog eens langs komt.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goede avond,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan dat de chauffeur niet heeft gewacht tot u in de gelegenheid was om het pakket aan te nemen. Dit is uiteraard niet de bedoeling. Mijn excuses hiervoor.

    Helaas is het niet mogelijk om de bezorger vandaag nogmaals langs te laten komen. Ik verwacht dat het pakket morgen alsnog bij u bezorgd zal worden.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen