Klacht DHL Express: Schandalige omgang met klanten + gewoon niet leveren.

SB1

Bezorging niet geleverd, onterechte opmerking dat het "bedrijf gesloten is" terwijl het particulier bezorgd had moeten worden. 2 keer GEEN briefje in de bus. Daar betaal je dus bezorgkosten voor... Daarnaast 5 keer telefonisch contact gehad. Schandalig!!!!

Bezorgkosten terug en nooit meer bestellen via DHL. Post-NL bezorgt pakketjes wel op tijd!!

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht. Wat vreemd dat uw zending niet geleverd is terwijl u wel aanwezig was. Dit is zeker niet de bedoeling hier voor bied ik graag mijn excuses aan.Uw zending ligt klaar voor afhaling in ons afhaaldepot. Hier kan u het gedurende 5 dagen afhalen. Indien het niet binnen deze tijd wordt afgehaald zal uw zending worden geretourneerd.

Miranda
    DHL Parcel

SB1
Ik betaal een behoorlijk bedrag aan verzendkosten. Als het dan ook nog eens zo is dat de bezorger twee keer geen briefje achter laat, vraag ik mij af of de bezorger überhaupt is geweest. Ik ben de laatste dag de hele dag thuis geweest en ik ben een particulier die een pakket heeft laten bezorgen op een woonadres. Bizar dat er wordt gemeld dat het bedrijf gesloten is. Aan een excuus van DHL heb ik niks. Ik wil op zijn minst de bezorgkosten terug hebben. Zeker gezien ik het pakket nu zelf moet ophalen en er voor moet rijden. De service is op deze wijze schandalig. Daarnaast 5 keer telefonisch contact gehad, waar ook nog eens belkosten aan verbonden zijn. Ook hier vind ik dat u wat aan moet doen.

Ook een klacht indienen over DHL Express?