Klacht DHL Express: Schandalige omgang met klanten + gewoon niet leveren.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 286488
Gebruiker
SB1
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bezorging niet geleverd, onterechte opmerking dat het "bedrijf gesloten is" terwijl het particulier bezorgd had moeten worden. 2 keer GEEN briefje in de bus. Daar betaal je dus bezorgkosten voor... Daarnaast 5 keer telefonisch contact gehad. Schandalig!!!!

De oplossing

Bezorgkosten terug en nooit meer bestellen via DHL. Post-NL bezorgt pakketjes wel op tijd!!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Wat vreemd dat uw zending niet geleverd is terwijl u wel aanwezig was. Dit is zeker niet de bedoeling hier voor bied ik graag mijn excuses aan.Uw zending ligt klaar voor afhaling in ons afhaaldepot. Hier kan u het gedurende 5 dagen afhalen. Indien het niet binnen deze tijd wordt afgehaald zal uw zending worden geretourneerd.

    Met vriendelijke groet,

    Miranda
    DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
SB1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik betaal een behoorlijk bedrag aan verzendkosten. Als het dan ook nog eens zo is dat de bezorger twee keer geen briefje achter laat, vraag ik mij af of de bezorger überhaupt is geweest. Ik ben de laatste dag de hele dag thuis geweest en ik ben een particulier die een pakket heeft laten bezorgen op een woonadres. Bizar dat er wordt gemeld dat het bedrijf gesloten is. Aan een excuus van DHL heb ik niks. Ik wil op zijn minst de bezorgkosten terug hebben. Zeker gezien ik het pakket nu zelf moet ophalen en er voor moet rijden. De service is op deze wijze schandalig. Daarnaast 5 keer telefonisch contact gehad, waar ook nog eens belkosten aan verbonden zijn. Ook hier vind ik dat u wat aan moet doen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen