Klacht DHL Express: Scheuren op woonerf!!

Gerhard

Wij wonen op een woonerf op de Diamantstraat 17 te Ede.
Vanavond scheurde één van de busjes van DHL met zeker 50 km per uur in het donker over dit woonerf. Er spelen daar kinderen (ook 's avonds!).

Ik kwam zelf net naar buiten met de fiets en schrok me dood. Als er iemand had gelopen of gespeeld had de chauffeur nooit meer uit kunnen wijken.
Nadat hij van ons woonerf was scheurde hij vervolgens vrolijk verder een andere straat in, dus dit is zeker geen incident.

Ik vind dit persoonlijk te asociaal voor woorden en verwacht dan ook gepaste maatregelen en ook een reactie naar mij toe

Ik vind dit persoonlijk te asociaal voor woorden en verwacht dan ook gepaste maatregelen (wat? Dat mogen jullie zelf bepalen) en ook een reactie naar mij toe

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Ik bied u mijn excuses aan voor het rijgedrag van deze chauffeur. Vanzelfsprekend is dit niet het gedrag dat wij van onze bezorgers verwachten.

Om hier verder werk van te kunnen maken, ontvang ik van u graag het kenteken van het busje in kwestie. Aan de hand van de locatiegegevens kan ik namelijk geen bezorger van ons vinden die daar op die avond heeft gereden.

Alvast bedankt voor de aanvullende informatie.

Harald
    Webcare DHL Parcel
    Gerhard
    Nee, sorry weet ik niet. Het ging zo snel.
    Het betrof in ieder geval een bestelauto.
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie!

Ik ben bang dat ik zonder kenteken in dit geval niet kan achterhalen welke bezorger dit is geweest. DHL is een enorm groot bedrijf met diverse bedrijfsonderdelen en verschillende bezorgnetwerken. Zonder het kenteken lukt het helaas niet meer om te achterhalen wie daar reed. Mijn excuses hiervoor.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Gerhard
Geen oplossing! DHL weet blijkbaar niet welke auto's waar rijden op welk moment en heeft de zaak dus wat mij betreft niet onder controle!

Ook een klacht indienen over DHL Express?