Klacht DHL Express: Schofterige levensgevaarlijke chauffeur

Linsey89

Vandaag rond 17.00 uur werd ik binnen de bebouwde kom ingehaald door een schofterige chauffeur van DHL (kenteken V-948-KD), die me vervolgens ook nog eens afsneed waardoor ik vol op de rem moest. Dit nadat hij eerst flink had zitten bumperkleven. Terwijl ik gewoon 52km per uur reed op een weg waar je 50 mag. Hierdoor ontstond een vreselijk gevaarlijke situatie waarbij meerdere mensen gewond hadden kunnen raken. Hij was net op tijd om zijn tegenliggers te ontwijken. Uit reactie toeterde ik natuurlijk, ik schrok me wild. Toen ik vervolgens achter hem aansloot bij de stoplichten (nou nou wat had die inhaalmanouvre veel zin) vond hij het nodig me te intimideren door achteruit te rijden en bijna een botsing te veroorzaken. Alsof dit nog niet genoeg was besloot hij vervolgens op de provinciale weg wéér iemand in te halen en af te snijden. Ongehoord! Ik verwacht dat deze chauffeur met kenteken V-948-KD flink op zijn donder krijgt en hij zijn excuses aanbiedt. Maar eerlijk gezegd: een levensgevaarlijke rijstijl voor iemand die pakketten bezorgd bij mensen thuis, in woonwijken waar huisdieren en kinderen op straat lopen, hoort veel erger afgestraft te worden! Bijrijder heeft gelukkig foto's kunnen maken, zie bijgevoegd.

Deze chauffeur eens flink reprimeren!

DHL Express
    Goedemiddag,

Ik zie dat u deze klacht zowel via klacht.nl als Klachtenkompas bij ons heeft neergelegd en ons hier ook een e-mail over hebt gestuurd. Ik heb de klacht inmiddels in behandeling en u hierover een bericht gestuurd via klacht.nl. Ik verwijs u dan ook graag naar mijn reactie aldaar.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?