Klacht DHL Express: Service???

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 330368
Gebruiker
Pstoute
Datum
5 reacties

Details

Klacht

Pakket besteld bij Bax-Shop . Traceercode: 3SBHP004865850.
Zou woensdag 31 oktober 2018 om 11:54 geleverd zijn op mijn naam. Dit is niet het geval. Tevens ook geen kaart in de brievenbus. Graag zsm hier naar kijken,het is nu de tweede x in korte tijd dat het niet volgens protocol verloopt. Graag desbetreffende vervoerder aan spreken hierop die in waddinxveen zijn ronde doet.
Bij voorbaat dank.
Ps. Stuur klanten niet naar het spreekwoordelijke kast en muur,maar bewijs dat jullie hier constructief hier iets mee gaan doen. Bij voorbaat dank.

Gewenste oplossing

Graag inkijken of het meer voorkomt en desbetreffende persoon aanspreken op wanbeleid betreft het uitvoeren van zijn functie en tevens mijn pakket lokaliseren en op de juiste adres afleveren.
Geboden oplossing
Geen,ik word op dit moment alleen gestuurd naar de verzender. De daadwerlijke DHL vervoerder word hier niet aangesproken. Zinloze uitspraken waar ik niks mee kan. Naar de mond van je clienten/klanten praten lost niks op. Geen structuele oplossing,alleen het sturen van het kastje naar de deur. Alle verantwoordelijkheid van DHL stelt weinig voor op deze manier. Ik wacht nog steeds op mijn pakket.. Kleine raad; indien men de optie PostNl kan kiezen,hier dan ook gebruik van maken.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

5 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedendag,

    Bedankt voor uw bericht. Allereerst wil ik u graag mijn excuses aanbieden voor het ongemak dat u heeft ervaren. Helemaal aangezien dit al vaker voorgekomen lijkt te zijn. Ik zal er dan ook voor zorgen dat uw klacht terechtkomt bij de juiste afdeling, zodat deze opgepakt kan worden en wij herhaling kunnen voorkomen. We stellen het erg op prijs dat u de moeite heeft genomen om uw klacht kenbaar te maken. Hierdoor stelt u ons in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren en daarvoor wil ik u graag bedanken.

    met vriendelijke groet,

    Mike
  2. Auteur
    Pstoute
    Datum
    Beste Mike,
    Dank je voor de moeite en de begripvolle reactie.
    Ik hoop dat mijn klacht kan bijdragen aan een positieve verandering of het aantonen waar het stagneerd.
    Ik hoop bij deze verder op de hoogte te worden gehouden betreft de voortgang.
    Met vriendelijke groet,
    Patrick
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte heer Stoute,

    Bedankt voor uw bericht. Wij gaan er vanuit dat het inderdaad niet meer zal voorkomen. Wat er op dat moment precies is mis gegaan, durf ik op dit moment niet te zeggen. De Bax shop is onze opdrachtgever in dit geval en zij zijn degene die voor deze specifieke zending een onderzoek kunnen opstarten. Heeft u dit ook al bij ze gemeld? Verder gaan wij natuurlijk verder aan de slag om ervoor te zorgen dat de chauffeurs in het vervolg goed blijven opletten en het niet meer mis zal gaan.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Buse
    DHL Parcel webcare
  4. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte heer Stoute,

    Bedankt voor uw bericht. Wij gaan er vanuit dat het inderdaad niet meer zal voorkomen. Wat er op dat moment precies is mis gegaan, durf ik op dit moment niet te zeggen. De Bax shop is onze opdrachtgever in dit geval en zij zijn degene die voor deze specifieke zending een onderzoek kunnen opstarten. Heeft u dit ook al bij ze gemeld? Verder gaan wij natuurlijk verder aan de slag om ervoor te zorgen dat de chauffeurs in het vervolg goed blijven opletten en het niet meer mis zal gaan.

    Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

    Met vriendelijke groet,

    Buse
    DHL Parcel webcare
  5. Auteur
    Pstoute
    Datum
    Beste Buse ,
    Dank u voor uw respons. Ik zal tevens contact gaan opnemen met de Bax-Webshop en ze van de ontwikkelingen op de hoogte brengen.
    Met vriendelijke groet,

    Patrick Stoute

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen