Klacht DHL Express: Service???
Details
Klacht
Pakket besteld bij Bax-Shop . Traceercode: 3SBHP004865850.Zou woensdag 31 oktober 2018 om 11:54 geleverd zijn op mijn naam. Dit is niet het geval. Tevens ook geen kaart in de brievenbus. Graag zsm hier naar kijken,het is nu de tweede x in korte tijd dat het niet volgens protocol verloopt. Graag desbetreffende vervoerder aan spreken hierop die in waddinxveen zijn ronde doet.
Bij voorbaat dank.
Ps. Stuur klanten niet naar het spreekwoordelijke kast en muur,maar bewijs dat jullie hier constructief hier iets mee gaan doen. Bij voorbaat dank.
Gewenste oplossing
Graag inkijken of het meer voorkomt en desbetreffende persoon aanspreken op wanbeleid betreft het uitvoeren van zijn functie en tevens mijn pakket lokaliseren en op de juiste adres afleveren.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.