Klacht DHL Express: Service tot aan de brievenbus, niet het bezorgadres

Klachtnummer
# 601853
Gebruiker
steehpe
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bezorger stop een "niet thuis" bericht in de centrale brienbus zonder bij het bezorgadres aan te bellen.
Daarna stuurt DHL een mail

Onze bezorger kon je pakket 123456 van XXX om 13.23 helaas niet bij je afleveren. Het gaat naar een DHL ServicePoint in de buurt, je ontvangt bericht zodra je pakket klaar ligt om op te halen. Wil je liever niet de straat op en je pakket toch thuis ontvangen? Maak dan een nieuwe bezorgafspraak.

Helaas is het helemaal niet mogelijk een nieuwe bezorgafspraak te maken

Gewenste oplossing

in ieder geval zorgen dat de onjuiste mails niet langer worden verstuurd, de bezorgers beter opleiden (of betalen, dat kan ik niet beoordelen) en instrueren dat een centrale brievenbuis geen afleveradres is

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedendag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat uw pakket niet is geleverd, terwijl u aanwezig was. Gebeurt dit vaker? Zo ja, heeft u wellicht een aantal voorbeeld zendingsnummers waarbij hetzelfde gebeurde? Zo kan ik de situaties en bezorgers vergelijken om de klacht zo goed mogelijk voor u op te kunnen pakken.

    Ik hoor graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Maud
    DHL Parcel E-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen