Klacht DHL Express: slecht behandeld door DHL klantenservice medewerker

Klachtnummer
# 167612
Gebruiker
jesseatp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vlak voor sluitingstijd gebeld naar de klantenservice van DHL express. Het gaat over een kwijtgeraakte zending. Ik vroeg of er gezocht kon worden bij de lost and found afdeling maar dat was niet mogelijk volgens de medewerker. Zij heet Mandy Kutzora. Ze reageerde heel bot en kortaf op elke vraag of wat ik ook maar zei. Vervolgens heeft ze gezegd dat ze me niet kon helpen en heeft ze het gesprek beëindigd.

De oplossing

Ik wil persoonlijk worden gebeld door Mandy Kutzora en ik wil dat ze sorry zegt en mij gewoon helpt. Daarnaast wil ik dat er wordt gezocht bij de lost and found afdeling.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Geachte Jesseatp,

    Heel erg bedankt voor uw reactie.

    Wij vinden het zeer vervelend dat u niet netjes te woord bent gestaan door één van onze medewerkers. Wij bieden onze oprechte excuses hiervoor aan. Normaliter kan er gewoon een dossier worden opgestart als u wilt dat wij bijvoorbeeld in Lost & Found zoeken naar uw zending. Wij vinden het zeer spijtig dat dit niet is uitgevoerd en balen dat u hier hinder van heeft ondervonden.

    Er is een dossier opgestart om uw bericht door te sturen naar de betreffende leidinggevende om te bespreken met de medewerker. Het dossiernummer van uw zaak is 342458483.

    Een medewerker zal dit bespreken en zal ervoor zorgen dat onze medewerker contact met u zal opnemen omtrent het gesprek van gisteren. Er zal voor 10:30 uur telefonisch contact met u worden opgenomen.

    Met vriendelijke groet,

    DHL Express

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen