Klacht DHL Express: Slechte bezorg service

GabyYilik

Dhl komt iedere keer hun diensten niet na.
Heel de dag thuis zitten. Om vervolgens online te zien dat ik de bezorger heb gemist. Er kan zelfs geen bezorger gemist briefje vanaf. Ik vind dat vrij apart. Dit al vaker doorgegeven via de klantenservice van dhl. En altijd krijg ik hetzelfde te horen. We zullen er een klacht over indienen maar verder kunnen we niks doen op het moment. Hoeveel klachten moet ik maken voordat de service eindelijk beter word. Ik ben dit helemaal zat. Het is zonde van mijn thuis om iedere keer te wachten op bezorger die vervolgens toch niet aanbelt.

Een keer met een passende oplossing komen. Ipv we maken er een klacht van. Om vervolgens de volgende bestelling weer te "missen".

Bijlagen

DHL Express
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    GabyYilik
    Zoals ik al aangegeven heb. Er worden niks met de klachten gedaan! Ik heb al vaker een klacht gemaakt. Zodra de bezorger een flat ziet heeft die daar geen zin in en rijd snel door. Pakket is inderdaad geleverd. En hoe?! Voor mn deur neer gelegd onbeheerd waar iedereen bij kan. Wat een bagger bedrijf zijn jullie!
    DHL Express
    Beste mevrouw Yilik,

Bedankt voor uw melding. Klachten worden doorgegeven aan de depothouder. Deze bespreekt dit met de bezorger die voor de aflevering verantwoordelijk is.

Pakketten onbeheerd achterlaten is iets dat de bezorger uitdrukkelijk verboden is. Ik heb de depothouder gevraagd dit met de betreffende bezorger te bespreken.

Mijn excuses voor deze wijze van afleveren.

Wendy
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?