Klacht DHL Express: Slechte bezorger!

Klachtnummer
# 541372
Gebruiker
Joyce
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik ben gewoon thuis en mijn pakket word gewoon bij iemand anders voor de deur gelegd!!! Te lui om nog 5 deuren op 12 hoog verder te lopen?!! Als het als bezorgd staat ZORG DAN DAT IK HET PAKKET AAN MIJN DEUR PERSOONLIJK IN HANDEN KRIJG!!!

De oplossing

Dat dit niet nogmaals gebeurd!! Zorg dat de bezorger zijn werk goed doet en ook afrond en niet half werk doet omdat de bezorger lui is!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag mevrouw Duckers,

    Bedankt voor uw melding.

    Onze bezorgers mogen pakketten nooit zomaar onbeheerd achterlaten. In dit geval ook nog op het verkeerde adres. Excuses dat uw pakket op deze manier is bezorgd.

    Ik heb uw klacht doorgezet naar onze city hub, de manager ter plaatse zal dit verder oppakken en zorgt dat dit niet weer voorkomt.

    Nogmaals excuses voor het ongemak en een fijn weekend gewenst.

    Met vriendelijke groet,

    Charlotte
    DHL parcel e-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen