Opgelost door DHL Express: slechte bezorger

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 476776
Gebruiker
fietstas
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Gisteren de hele middag thuis zitten wachten op DHL dan krijg je om 17 uur dat er niemand thuis was....??????
Ik kan het nu bij een dal punt op gaan halen, daar was het om 16,58 afgeleverd.....?????
Hoezo niet thuis??? Was de werkdag van de del bezorger voorbij en was het de makkelijkste manier om te zeggen u was niet thuis.
WAT EEN SLECHTE SERVICE!

De oplossing

De bezorger erop aanspreken. hij heeft niet de moeite genomen om te kijken of ik thuis was, anders had ik het pakketje wel in ontvangst kunnen nemen.

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik begrijp dat het niet goed is gegaan met de bezorging van uw pakket en ik kijk het dan ook graag verder voor u na.

    Aan de hand van de track and trace code die u heeft gestuurd, kan ik echter geen pakket traceren. Zou u dit nog even willen controleren?

    Alvast bedankt voor uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    Buse
    DHL Parcel Klantenservice
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor het nakijken van uw traceercode. Hiermee heb ik hem inmiddels gevonden en heb met u mee kunnen kijken. Hier is zeker iets mis gegaan en dat is absoluut niet de bedoeling. Goed dat u het meldt. U mag er vanuit gaan dat er voortaan weer netjes geleverd wordt adres. Mocht u toch teen problemen aan blijven lopen, laat u het dan weten?

    Excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Kayley
    Webcare DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
fietstas
Datum
Uiteindelijke oplossing
In de toekomst moet het beter gaan. Ik zou liever zien dat de DHL bezorger erop aangesproken gaat worden.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen