Opgelost door DHL Express: slechte bezorger

content Opgelost
fietstas

Gisteren de hele middag thuis zitten wachten op DHL dan krijg je om 17 uur dat er niemand thuis was....??????
Ik kan het nu bij een dal punt op gaan halen, daar was het om 16,58 afgeleverd.....?????
Hoezo niet thuis??? Was de werkdag van de del bezorger voorbij en was het de makkelijkste manier om te zeggen u was niet thuis.
WAT EEN SLECHTE SERVICE!

De bezorger erop aanspreken. hij heeft niet de moeite genomen om te kijken of ik thuis was, anders had ik het pakketje wel in ontvangst kunnen nemen.

DHL Express
    Goedemorgen,

Bedankt voor uw bericht.

Ik begrijp dat het niet goed is gegaan met de bezorging van uw pakket en ik kijk het dan ook graag verder voor u na.

Aan de hand van de track and trace code die u heeft gestuurd, kan ik echter geen pakket traceren. Zou u dit nog even willen controleren?

Alvast bedankt voor uw reactie.

Buse
    DHL Parcel Klantenservice
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor het nakijken van uw traceercode. Hiermee heb ik hem inmiddels gevonden en heb met u mee kunnen kijken. Hier is zeker iets mis gegaan en dat is absoluut niet de bedoeling. Goed dat u het meldt. U mag er vanuit gaan dat er voortaan weer netjes geleverd wordt adres. Mocht u toch teen problemen aan blijven lopen, laat u het dan weten?

Excuses voor het ongemak.

Kayley
    Webcare DHL Parcel

fietstas
In de toekomst moet het beter gaan. Ik zou liever zien dat de DHL bezorger erop aangesproken gaat worden.

Ook een klacht indienen over DHL Express?