Klacht DHL Express: slechte bezorger
Details
De klacht
Bij fietsen op fietsen heb ik zondag 2 september 2018 een fiets besteld. Op de website stond dat de fiets binnen twee dagen geleverd zou worden, maar toen hij er vrijdag 7 september 2018 nog niet geleverd was, ben ik gaan bellen met fietsen op fietsen. De medewerkster heeft weten te achterhalen dat DHL in de week van 2-7 september 2 keer bij mij aan de deur is geweest. Ik had geen track en trace dus wist niet wanneer de bezorger zou komen. Maar ik betwijfel of de bezorger eigenlijk wel een poging heeft gedaan om de fiets te bezorgen, aangezien ik dus nooit een "we hebben u gemist" briefje in de deur heb gehad. Optie was nu dat als ik nog een 12,50 zou betalen, dat de fiets dan nogmaals aangeboden zou worden. Daar had ik uiteraard geen zin in, want straks staat de bezorger weer voor de deur terwijl ik er niets van weet. We hebben de fiets nu opgehaald bij het depot. Het gebeurd vaker dat er pakjes niet goed worden geleverd in deze buurt. Er zijn meerder bezorgers en de meeste bezorgen prima. Hoop dat jullie kunnen uitzoeken wie zijn werk maar half doet en dus de naam alle hardwerkende collega's bezoedelt.De oplossing
uitzoeken wie er de fiets heeft aangeboden en waarom er geen "gemist" boodschap is achtergelaten.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.