Klacht DHL Express: Slechte bezorgers bij het bedrijf van DHL

Klachtnummer
# 504892
Gebruiker
Ata010
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Heel de dag aan het wachten op mijn pakket, kom ik er vervolgens achter dat hij heeft aangegeven dat ik er niet ben.

De oplossing

mijn pakket vandaag laten bezorgen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Wat vervelend dat u het pakket niet hebt ontvangen, terwijl u wel thuis was. Ik durf niet te zeggen wat er precies mis is gegaan, aangezien de bezorger wel in de juiste straat is geweest. Het spijt me dat u hierdoor langer op het pakket moet wachten. Het pakket wordt vandaag opnieuw aangeboden. Ik raad u daarom aan om dit nog even af te wachten. Mocht het vandaag weer niet goed gaan, laat dit dan vooral opnieuw aan ons weten. Mijn excuses voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Sam
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen