Klacht DHL Express: Slechte bezorging Druten DHL op industrieterrein

Bc

Bezorger en tijden

Op een industrieterrein wordt van 8.30 tot 19.00 gewerkt tijdens kantoor uren.
Dit is nogal moeilijk te begrijpen voor de hedendaagse werknemers bij DHL.
In de weekenden wordt er niet gewerkt. Of men rijd gewoon door tijdens dat we open zijn omdat ze te lui zijn om uit te stappen. Of ze komen na 19.00 of in de weekenden.
Elke normale Nederlander weet dat dit nergens op slaat. Andere chauffeurs van transport bedrijven en logistiek bedrijven weten ons wel te vinden en via werktijden. Of vervang uw personeel. Of stop met bezorgen.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Als de verzender van uw pakket kiest voor onze zakelijke bezorgdienst, dan komen wij alleen op doordeweekse dagen tijdens kantooruren bij u langs.

Kiest de verzender echter voor ons netwerk bedoeld voor zendingen aan particuliere adressen, dan kunnen wij ook in de avonduren of in het weekend langskomen. Mocht dit u niet gelegen komen, dan kunt u natuurlijk altijd gebruikmaken van de mogelijkheid om via dhlparcel.nl een andere bezorgafspraak te maken.

Harald
    Webcare DHL Parcel

Bc
Geen. Het puntenlijstje wordt gewoon opgesomt zonder daadwerkelijk iets op te lossen. Wij kiezen niet voor deze onbetrouwbare partij. Dat doet de verzender.

Ook een klacht indienen over DHL Express?