Klacht DHL Express: Slechte bezorging van pakket, pakket mist nu.

Kim

DHL verzorgt het pakketje onjuist (geen idee wie mijn pakket heeft ontvangen) en ik krijg geen enkele service. Er wordt heel slecht op het adres van het pakket gecheckt. Ik ben hier heel teleurgesteld over en baal nu dat mijn pakket vermist is. DHL levert nul service en heeft slechte bezorging. Dit gebeurt bij Post NL nooit.

Verbetering bezorging. Onbetrouwbaar. Ik heb eerder een pakket gehad die voor een heel ander deel van de wijk bedoeld was.

DHL Express
    Goedemiddag,

Wat vervelend dat u dit pakket nog niet heeft mogen ontvangen.
    Ik zie dat de verzender van dit pakket hiervoor al een onderzoek heeft laten opstarten. Er wordt dus op dit moment al uitgezocht wat er precies gebeurd is en waar het pakket zich op dit moment bevindt.

Wij zullen dan ook de verzender op de hoogte houden van de vorderingen in het onderzoek. Mijn excuses voor het ongemak.

Marlijn
    Webcare DHL Parcel
    Kim
    Goedenavond,
    Inmiddels heeft de vriendelijke buurtbewoner gelukkig alsnog mijn pakketje gebracht. Het pakketje lag wel in een heel andere straat op hetzelfde huisnummer. Ik heb de verzender geïnformeerd maar daar nog geen reactie/ bevestiging van ontvangen.
    Het zou fijn zijn als DHL nadrukkelijker het adres checkt zodat dit soort situaties bespaard blijven. De straatnamen leken qua naam totaal niet op elkaar.
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie. Fijn dat de zending nu terecht is, maar dit had zeker anders gemoeten natuurlijk. Mijn oprechte excuses hiervoor. Ik heb deze informatie toegevoegd aan het lopende onderzoek en hiermee kunt u er ook vanuit gaan dat dit besproken zal worden met de betreffende bezorger om herhaling te voorkomen.

Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Ook een klacht indienen over DHL Express?