Klacht DHL Express: Slechte bezorging.

costarica78

Track en tracé geeft aan dat pakketjes bezorgd zijn. Er is niets bezorgd, ook niet bij de buren.

Dat de pakjes alsnog met spel geleverd worden.

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Volgens mijn gegevens zouden de pakketten inderdaad op uw adres zijn afgeleverd. Hoewel onze bezorger niet heeft aangegeven dat hij het pakket bij de buren heeft afgegeven, zou u nog kunnen vragen of één van uw buren het toevallig heeft ontvangen.

Hebben ook uw buren het pakket niet gekregen? En is het ook niet buiten uw medeweten door een eventuele huisgenoot aangenomen? Dan adviseer ik u contact op te nemen met de verzender. Op verzoek van de verzender kunnen wij een onderzoek instellen om te achterhalen wat er met uw pakket is gebeurd.

Helaas mogen wij dit onderzoek niet op verzoek van de ontvanger starten. De verzender is onze opdrachtgever die ons betaalt voor de verzending. Ook beschikt de verzender over specifieke pakketinformatie die wij voor het onderzoek nodig hebben. Daarom is de verzender ook de enige partij die een onderzoek kan laten opstarten. Hopelijk is er dan snel meer duidelijkheid.

Janneke
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?