Opgelost door DHL Express: slechte bezorging

Chris-N

Medewerker legt het pakket op de trap en gaat weg! Erg gevaarlijk kan er zo over struikelen, medewerker laat ook niks weten

Medewerker had zich moeten melden en afstemmen over de wijze van overdacht van het pakket. Wij hadden ook een zak van Nespresso die hij mee moest nemen, maar de vogel was gevlogen.
De wijze waarop hij het pakket had achter gelaten was erg gevaarlijk, ik zie slecht en zou er zo over kunnen struikelen, midden op een trap in een apartementencomplex, onvoorstelbaar!

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Het spijt mij om te horen dat de bezorging op deze manier is verlopen. Uiteraard is dit niet de juiste werkwijze. Gelukkig had u het pakketje nog op tijd gezien, voordat er ongelukken waren ontstaan. Ik wil u daarom ook bedanken voor het doorgeven van de situatie!

Via het zendingsnummer heb ik gezien om welke bezorger het gaat en waar deze werkzaam is. Ik heb daarom direct uw klacht doorgestuurd naar de leidinggevende van de bezorger. Deze zal het zo snel mogelijk verder met hem oppakken, zodat het hopelijk niet nogmaals zal voorkomen.

Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

Elle
    DHL Parcel Webcare

Chris-N
Eerste reactie prima. Hopelijk leidt dit ook tot betere service van de bezorger

Ook een klacht indienen over DHL Express?