Klacht DHL Express: slechte bezorging

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 346042
Gebruiker
cawi
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een door mij besteld en betaald pakket is bij de buren bezorgd.
Ik wil dit niet !
En hoopte een kaart in de bus te vinden om nieuw moment af te spreken.
Ik had geen optie om bij het bestelde in te vullen een ander bezorg adres.
Ik heb een bestelling gedaan en niet mijn buren !!
Dus had het liever opgehaald bij een service punt.
Ik wil niet dat DHL nog een keer bij mijn buren bezorgd.

De oplossing

Als het bezorg moment niet goed uitkomt.
Bij de mail dat pakket onderweg is in kunnen vullen welke dag het bezorgd kan worden.
Dit bespaart DHL een hoop tijd.
En bij mij nooit meer bij buren afgeven !!

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.
    Wat spijtig dat uw zending bij de buren is aangeboden terwijl u dit niet wou. Onze bezorgers mogen standaard de zending bij de buren aanbieden, tenzij er wordt aangegeven dat u niet wilt dat dit gebeurd. In dat geval zal de zending uitsluitend bij u worden aangeboden. Ik raad u aan om bij het plaatsen van uw bestelling aan te geven dat u niet wilt dat het bij de buren wordt aangeboden. Niet iedere verzender biedt deze mogelijkheid aan, aangezien het om een extra service gaat waarvoor ook extra moet worden betaald.
    Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Iris.

    DHL Parcel Webcare.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cawi
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen