Klacht DHL Express: Slechte bezorgservice van DHL.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 301121
Gebruiker
Rena2005
Datum
1 reactie

Details

De klacht

De track en tracé codes kloppen niet..............of ze zeggen van je bent niet thuis..........terwijl je wel thuis bent.........(Nog na gekeken op mijn camera beelden of ze wel geweest zijn, niet dus) en dan leveren ze gewoon 5 dagen later opnieuw.......zeggen ze we leveren vandaag zeggen ze wederom dat je niet thuis bent, terwijl we het wel zijn............(dit was ff op een andere afleveradres) dit is dus al de 2e keer in een week........en net kreeg ik een pakketje wat maandagavond pas bezorgd zou worden en nu ineens voor de deur stond...........wat is dit..........je kan er geen pijl op trekken wanneer ze komen, ongeacht dat je op de bestelde website aangeeft van dan en dan wil ik het bezorgd hebben, ze hebben er schijt aan. En ook dat ze de namen verkeerd overnemen.......terwijl het op de factuur wel goed staat..........dit is nu al zo vaak voorgekomen, dat ik niet meer bij bedrijven ga bestellen die de bezorging aan DHL overlaat..........

De oplossing

Dat ze leveren wanneer hun zeggen dat ze zouden leveren of wat er bij de bestelde webshop opgegeven is.........en dat ze de namen juist overnemen van de bestelbon, en kijken waar er een deurbel is,............als er geen auto staat is per definitie niet gezegd dat er niemand thuis is..........Ik wens gewoon mijn pakket waarvan ze zeggen dat we vandaag er niet waren alsnog vandaag geleverd wordt en desnoods morgen (zondag) op een ander adres......dit was een pakket waar we heel dringend om zaten te springen. En volgens de website waar we het bestelde was het voor 16.00 uur besteld volgende dag geleverd, we hebben dit woensdag avond besteld, dus dat is voor donderdag dus 16.00 uur dus had het vrijdag al bezorgd moeten worden........we zitten nu al op zaterdag en nog niks............

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. Wat spijtig dat u zulke slechte ervaringen heeft met de levering van uw pakketten. Uw zending van 12 april is eenmaal aangeboden. Daarna is er tot onze spijt een sorteerfout ontstaan waardoor uw zending vertraging heeft opgelopen. Hiervoor mijn excuses. De zending van afgelopen zaterdag is vrijdag bij ons aangekomen en gesorteerd. Zaterdag was de eerste bezorgpoging. Uw zending stond gepland voor levering tussen 14.00 en 18.00. Volgens mijn gegevens is de zending binnen dit tijdsvenster geleverd.

    Mijn excuses voor de vertraging die bij het eerste pakket is ontstaan.

    Met vriendelijke groet,

    Miranda
    DHL Parcel

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rena2005
Datum
Uiteindelijke oplossing
De zending van 12 april is NIET aangeboden, ik heb mijn camera beelden erop terug gekeken. De zending van afgelopen zaterdag is nog steeds NIET geleverd.......dus wat nou opgelost............Inmiddels is het 17.10 uur.........de levering van afgelopen zaterdag zou dan vandaag tussen 11-15.00 geleverd worden....... en je raad het nooit.............het is er nog niet.......en tja aan de telefoon kunnen ze je ook niets meer vertellen............NOOIT maar dan ook NOOIT meer een levering via DHL........het is triest voor de webwinkels die hier mee werken........
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen