Klacht DHL Express: Slechte bezorgservice

Klachtnummer
# 411052
Gebruiker
..
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Is al de zoveelste keer dat ik hem in de straat zie rijden, om even later een bericht te krijgen dat hij 'voor een dichte deur stond' nu kan ik het alsnog zelf gaan halen. Voor wat betaal ik dan BEZORGKOSTEN??? Prutsers..

De oplossing

Dat ze een keer daadwerkelijk Aanbellen om het pakket te BEZORGEN. Daar worden ze immers voor betaald.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het bijzonder vervelend om te vernemen dat onze bezorger de melding “niet thuis” heeft gegeven, terwijl er wel degelijk iemand aanwezig was. Dit is uiteraard beslist niet onze bedoeling. Mijn excuses met het ongemak. Wij zullen dit met de bezorger in kwestie bespreken, om na te gaan wat er verkeerd is gegaan en om herhaling in de toekomst te voorkomen.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen