Klacht DHL Express: slechte levering

Klachtnummer
# 447543
Gebruiker
DHLklacht
Datum
4 reacties

Details

Klacht

pakket niet afgeleverd, we waren thuis, volgens DHL is het afgeleverd, geen bericht niets.
fijne toko

Gewenste oplossing

pakket gewoon netjes af leveren op het juiste adres of bringme box

4 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    U geeft aan geen pakket te hebben ontvangen terwijl deze wel is gescand als geleverd. U bent daar uiteraard niet blij mee. Sorry voor het ongemak.

    Wat is het traceernummer van de zending? Wij kijken dit namelijk graag voor u na.

    Alvast bedankt voor uw reactie.

    Hartelijke groet,

    Jip
    DHL Parcel Webcare
  2. Auteur
    DHLklacht
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  3. Auteur
    DHLklacht
    Datum
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
  4. Auteur
    DHL Express
    Datum

    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw reactie. Ik zie dat u inmiddels contact heeft gehad met ons en er een onderzoek is opgestart naar de zending. We zullen u per mail op hoogte houden hiervan binnen 5 werkdagen.

    Ik hoop u bij deze voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,
    Nikki
    Webcare DHL Parcel Nederland

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen