Klacht DHL Express: Slechte service, brutale bezorger.

Klachtnummer
# 487655
Gebruiker
Yindra
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Dat er beneden op de bel gedrukt word van een oudere flat waar ik in 1 van de appartementen woon en vervolgens hoor dat de bezorger een pakket voor mij heeft beneden. Ik vroeg of hij boven kwam en kreeg vervolgens geen antwoord. Toen ik op de galerie naar beneden keek stond hij op het punt mijn pakket weer weg te pakken en weg te gaan. Hij was zeer onbeleefd. Ik moest maar naar beneden komen. In deze flat wonen alleen oudere mensen en vele van hen , waaronder ik, zijn zeer slecht ter been. De bezorger kan toch naar MUJN voordeur komen het pakket neer zetten en weer weglopen? Hoe doen jullie het trouwens als er voor een pakket getekend moet worden. Ik heb dit al eens eerder meegemaakt bij dhl en ik vind dit een waardeloze instelling. Wacht maar tot jullie zelf oud en slecht ter been zijn. Of je ouders of grootouders en ze zo behandeld worden. Als ik in een eengezinswoning zou wonen word er toch ook aan MIJN voordeel gebeld.

De oplossing

Dat jullie je service echt moeten verbeteren want dit kan niet.

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Wat vervelend dat u geen fijne ervaring heeft gehad met deze DHL levering. Bij ons staat service altijd hoog in het vaandel, maar in de huidige situatie van COVID-19 moeten er soms ander keuzes gemaakt worden.

    Momenteel kunnen wij onze bezorgers niet verplichten om bij appartementencomplexen naar de voordeur te gaan als de bezorger inschat in de gangen en/of lift geen 1,5 meter afstand gehandhaafd kan worden.

    Natuurlijk hopen wij dat de situatie weer snel 'normaal' is en wij onze service weer bovenaan kunnen zetten.

    Met vriendelijke groet,

    Marlijn
    Webcare DHL Parcel
  2. Auteur
    Yindra
    Datum
    Hierbij laten jullie wel weer duidelijk zien wat voor een bedrijf jullie zijn. Gewoon niet meer reageren is wel zo makkelijk toch?
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Mijn collega heeft hierover uitleg gegeven, wij hopen natuurlijk ook dat we snel weer terug kunnen gaan naar de normale situatie maar op het moment is het toch even aanpassen helaas.

    Met vriendelijke groet,

    Christiaan
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen