Opgelost door DHL Express: Slechte service, slechte bezorging, slechte klantenservice.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 141537
Gebruiker
Jana
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Ik heb iets bij zooplus besteld, wat ik erg snel moest hebben (namelijk - het eten voor mijn kat). Ik heb het ruim op tijd besteld - 5 dagen voordat mijn kat komt.
Maar ja... Eerst - sorteerfout bij DHL, dus mijn pakketje blijft gewoon heen-terug reizen.
De twee dagen daarna komt er iemand bij ons thuis ('s ochtends) en we zijn er niet. Hij laat het pakketje niet bij de buren, maar laat een papiertje achter dat hij morgen komt tussen 14:00 en 18:00. Perfect, ik ben er niet op dat tijdstip. Ik wil graag de bezorgtijd wijzigen en gebruik hiervoor de code die op het papiertje staat. Wat krijg ik? Geen resultaat.
Heb 1 keer gebeld en moest 18 minuten wachten en ik ben NU aan het bellen. Het is al 23 minuten wachten.
Verschrikkelijk!

De oplossing

Dat het pakket eindelijk bij mij thuis ligt!

2 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Jana,

    Bedankt voor uw bericht. Volgens mijn gegevens is uw pakket alsnog bij u bezorgd op donderdag 3 december.

    Het spijt me dat uw pakket zo vertraagd is geweest. Het is dan extra vervelend dat uw bezorgcode niet heeft gewerkt. Wij hebben op 1 en 2 december helaas een storing gehad die zorgde dat onze 'bezorger gemist' dienst niet werkte. Het spijt me dat u hierdoor geen wijziging heeft kunnen doorgeven. Ik begrijp heel goed dat u helemaal baalt als u zo lang in de wachtrij heeft moeten staan. Ik vindt het jammer dat u onze service als slecht ervaart en ik hoop dat wij dit kunnen verbeteren voor u. Ik wil u mijn oprechte excuses aanbieden voor het lange wachten op uw pakket en deze vervelende ervaring.

    Met vriendelijke groeten,
    Pieter





  2. Auteur
    Jana
    Datum
    Bedankt voor de excuses, Pieter.

    Ik wens jullie dat je service wordt verbeterd en dat alle toekomstige klanten toch tevreden zijn met DHL.

    Gr,
    Jana

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Jana
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen