Opgelost door DHL Express: Slechte service, slechte bezorging, slechte klantenservice.
Details
Klacht
Ik heb iets bij zooplus besteld, wat ik erg snel moest hebben (namelijk - het eten voor mijn kat). Ik heb het ruim op tijd besteld - 5 dagen voordat mijn kat komt.Maar ja... Eerst - sorteerfout bij DHL, dus mijn pakketje blijft gewoon heen-terug reizen.
De twee dagen daarna komt er iemand bij ons thuis ('s ochtends) en we zijn er niet. Hij laat het pakketje niet bij de buren, maar laat een papiertje achter dat hij morgen komt tussen 14:00 en 18:00. Perfect, ik ben er niet op dat tijdstip. Ik wil graag de bezorgtijd wijzigen en gebruik hiervoor de code die op het papiertje staat. Wat krijg ik? Geen resultaat.
Heb 1 keer gebeld en moest 18 minuten wachten en ik ben NU aan het bellen. Het is al 23 minuten wachten.
Verschrikkelijk!
Gewenste oplossing
Dat het pakket eindelijk bij mij thuis ligt!- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.