Klacht DHL Express: Slechte service/bezorging van DHL
Details
Klacht
Afgelopen vrijdag zou ik een pakketje uit Duitsland krijgen van DHL. Na geïnformeerd te zijn dat dit in de avond zou gebeuren, kreeg ik om 18:00 uur een email met een bezorgtijd tussen 19:00 uur en 21:00 uur. Mooie tijd om nog even boodschappen te doen. Toen ik vervolgens terug kwam was om 18:30 uur de bezorger al geweest?! Maar goed het pakket zou vervolgens op een DHL parcel punt worden afgeleverd op zaterdag na 15:00 uur. Zo gezegd zo gedaan na 15:00 uur naar het parcel punt om vervolgens te horen dat het pakket daar niet aangenomen is door de winkelier omdat hij geen scanner heeft om de pakketen te scannen. De bezorger had het pakket meegenomen (andere DHL parcel punt zit 50 meter verder.....) en ik moest met DHL maar kijken hoe of wat.Toen ik vervolgens maandag contact opnam met DHL kreeg ik te horen tot mijn verbazing dat het pakket is teruggestuurd naar de verkoper (Duitsland) en dat ik zelf ook de keuze had kunnen maken om het pakket zaterdag bij mij te laten bezorgen en ik dit ook niet had gedaan.
Gewenste oplossing
Ik zou graag willen dan DHL het pakket alsnog bezorgd en niet zomaar terug stuurt naar Duitsland, want het moet dan alsnog weer terug...- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.