Klacht DHL Express: Slechte service en advies dat al gedaan was .

willem43

Op 24 febr heeft HogeKaap+47 een klacht ingediend over het zoek zijn van een pakket door DHL NL opgestuurd naar een adres in Portugal. Dat is nooit aangekomen omdat volgengs jullie het adres onjuist.Dat is absoluut niet zo. Evt zou na ongeveer 3 mnd het retour afzender komen. Dan is de verjaardag van die persoon allang geweest en heeft ze nog niets.We zouden als advies via Parcel een onderzoek moeten instellen. Hebben we gedaan met elke keer belkosten en extra 3x een euro voor het o900 nummer.Uit dat onderzoek bleek bovenstaande conclusie.Het heeft geen enkele zin om nog eens hetzelfde onderzoek te doen. Die oplossing/advies is dus onzin en geeft aan dat het aan service geweldig ontbreekt. Ben dus onder tussen een reiskoffer van 50 euro kwijt en 20 euro verzendkosten, ongeveer 15 euro aan belkosten naar jullie en Portugal. Los dit door eigen onderzoek en wel zsm. Jullie hebben de zending geaccepteerd en zijn dus verantwoordelijk. En als dat niet spoedig kan of men wil niet , dan eis ik dat gemaakte kosten en cadeau vergoed moeten worden. Het kan wel een groot bedrijf zijn, maar de service en het management vind ik bijzonder slecht.

Dit snel oplost c.q. vergoed De gegevens moeten met kopiefactuur trace-of tracknummer is allemaal opgestuurd naar de service/zoekafdeling.Leverde niets op en doe dit niet nog een keer.

DHL Express
    Goedemiddag,

Ik kijk graag mee naar deze zending en het bijbehorende onderzoek. Zou u mij het betreffende zendingsnummer willen sturen? Alvast bedankt!

Wendy
    DHL Parcel Webcare
    willem43
    Hierbij het zendingsnummer waar u om vroeg:
    JVGL106871708069112706
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor het zendingsnummer. U geeft aan dat u al een tijdje op dit pakket wacht. Dat begrijp ik, en ik begrijp dat het frustrerend moet zijn om al langere tijd geen informatie te hebben over de retourzending. Zo'n retourzending is alleen niet op de gebruikelijke manier te traceren, wat in dit geval dus betekent dat de enige manier die er is om meer specifieke informatie te achterhalen via deze link is:

Als u zo'n onderzoek al op heeft gestart, en ervan op de hoogte bent gebracht dat de zending retour komt, dan zou mijn persoonlijke advies zijn om dit simpelweg af te wachten. Een retourzending zal een langere tijd duren, en wij hebben geen mogelijk om dat te bespoedigen.

Dion
    DHL Parcel Webcare

willem43
Heb hierop al gereageerd. Zie er niets van terug.Voorgestelde oplossing is een giller: afwachten het komt dan blijkbaar wel een keer terug. Ik wil zwart op wit dat pakjes adres niet klopte, want dat bestaat niet!!!!!! Sinds kort woon ik in Holland en daarvoor in de DE. Heb toen ook pakjes gestuurd naar zelfde adres en kwamen altijd aan. Ik weet verdorie toch wel waar mijn dochter woont . Ik wil dus gewoon als dit niet binnen een week is opgelost mijn geeiste vergoeding krijgen. Belachelijk van zo'n wereldbedrijf , dat men zich laat kennen voor een paar euro's. Slechte klantenservice en dan met de smoes dit hebben we zelf niet in de hand. Mijn geld echter wel. De reclame - en ik heb een bekende positie, zal jullie zeker geen goed doen. Dus niets afsluiten, maar maar snel van die stoel afkomen en actie ondernemen en bewijzen leveren en anders de vergoeding.

Ook een klacht indienen over DHL Express?