Klacht DHL Express: Slechte service en communicatie

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 274101
Gebruiker
Hans Hartmann
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Door een intern probleem van DHL met labels en depots is mijn pakket met nummer 3SRPS096006314 op het verkeerde depot terecht gekomen. Nu is de afleverdatum twee dagen verschoven. Ik krijg wel excuses aangeboden door de servicedesk en door Sanne van de DHL Facebookpagina maar dat is geen oplossing en zeker geen service. Ik wilde bewust op zaterdag het pakket ontvangen en niet door de week omdat ik dan werk. Voor de lezers, kies alstublieft voor een andere vervoerder want met DHL bent u beslist niet geholpen. Google maar eens op klachten DHL. Het is echter nog bedroevender dat DHL er weinig aan doet om het te verbeteren. Weest gewaarschuwd!

De oplossing

Vandaag leveren, daar betaal ik ook voor

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Hans Hartmann
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen oplossing aangeboden. Deze transporteur mijden!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen