Klacht DHL Express: Slechte service

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 468717
Gebruiker
Judith51081
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Ik zou vandaag 2 pakketten binnen krijgen via DHL. Ze zeggen tot twee keer toe dat we niet thuis zijn. Helaas voor hen is dit niet waar en zijn ze gewoon te lui om hun werk te doen. Contact via de chat lukt niet, als het ze te heet onder de voeten wordt dan gooien ze je eruit. Op Messenger berichten reageren ze niet.
Wij wonen op een chalet park maar er is maar 1 bezorger die zijn werk wél goed doet.
Ze zeggen dat ze op parken niet mogen leveren maar dit is nonsens.

De oplossing

Kilometervergoeding voor het ophalen van de pakketten heel ergens anders en verbetering van de service

4 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik kan begrijpen dat dit erg frustrerend is. Op vakantieparken bieden we zendingen aan bij de receptie of magazijn. De bezorger is niet verplicht om het vakantiepark te betreden om zendingen bij een vakantiehuis op het park aan te bieden. Bij parken waar er geen slagboom aanwezig is en waar straatnamen + nummers zichtbaar zijn zal de bezorger het park moeten betreden en het pakket aanbieden op het opgegeven adres. Ik hoor graag wat er voor u van toepassing is. Ik kan daarop baseren of ik het kan doorzetten naar de betreffende Cityhub.

    Alvast bedankt voor de aanvullende informatie.

    Met vriendelijke groet,

    Eveline
    Webcare DHL Parcel
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik kan begrijpen dat dit erg frustrerend is. Op vakantieparken bieden we zendingen aan bij de receptie of magazijn. De bezorger is niet verplicht om het vakantiepark te betreden om zendingen bij een vakantiehuis op het park aan te bieden. Bij parken waar er geen slagboom aanwezig is en waar straatnamen + nummers zichtbaar zijn zal de bezorger het park moeten betreden en het pakket aanbieden op het opgegeven adres. Ik hoor graag wat er voor u van toepassing is. Ik kan daarop baseren of ik het kan doorzetten naar de betreffende Cityhub.

    Alvast bedankt voor de aanvullende informatie.

    Met vriendelijke groet,

    Eveline
    Webcare DHL Parcel
  3. Auteur
    Judith51081
    Datum
    Onze parken hebben geen receptie en dat betekent niet dat jullie niet moeten leveren. Post NL legt de pakketten in de daarvoor bestemde postbussen dus waarom doen jullie dat dan ook niet. Mocht hier geen verbetering in komen dan gaan wij het hogerop zoeken en gaan we laten uitzoeken of jullie het wettelijk verplicht zijn om bij ons te komen leveren.
  4. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Heeft dit park overal duidelijk aangegeven straatnaambordjes en nummerbordjes? Heeft elke chalet een eigen huisnummer dat ook duidelijk aan de buitenkant aangegeven is?

    Met vriendelijke groet,

    Dion
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Judith51081
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen en ja het park heeft zeer duidelijke huisnummers en bordjes. Voor de slagboom is een speciaal kastje voor pakketten, maar zelfs daar zijn de chauffeurs te lui voor!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen