Klacht DHL Express: Slechte service
Details
Klacht
Mijn pakket werd op een verkeerd adres bezorgd (andere straat). Klantenservice vertikte het om een terugkoppeling te geven. Deden ze alleen naar de verzender. Kreeg het gevoel dat de dame vond dat ik me niet zo druk moest maken. Gelukkig waren de ontvangers van het pakket zo aardig om het even te komen brengen. Vervolgens moest er vrijdag een pakket opgehaald worden, zijn ze meer dan een uur te vroeg geweest en was er dus niemand thuis. Terugkomen binnen het afgesproken tijdsframe was er niet bij. Bij de tweede ophaalpoging op maandag was er geen retoursticker maar kreeg ik een papiertje met een krabbel van de chauffeur. Toen ik aangaf dat ik het pakket niet mee gaf omdat ik graag een geldig afhaalbewijs wilde kreeg ik een grote mond, ontplofte de chauffeur zowat en riep me toe dat hij nooit meer bij mij zou komen om te bezorgen.
Dit alles vond plaats binnen een tijdspanne van 2 weken.
Gewenste oplossing
Een excuus voor het verkeerd bezorgen en het niet nakomen van een afhaalopdracht zou op z'n plaats zijn, maar vooral het incident met het ophalen zit me erg hoog. Wat gaat de chauffeur met mijn volgende bestelling doen?- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.