Klacht DHL Express: Slechte service

Status
content Niet opgelost
Klachtnummer
# 376813
Gebruiker
Gebruiker1548421865
Datum
1 reactie

Details

Klacht


Mijn pakket werd op een verkeerd adres bezorgd (andere straat). Klantenservice vertikte het om een terugkoppeling te geven. Deden ze alleen naar de verzender. Kreeg het gevoel dat de dame vond dat ik me niet zo druk moest maken. Gelukkig waren de ontvangers van het pakket zo aardig om het even te komen brengen. Vervolgens moest er vrijdag een pakket opgehaald worden, zijn ze meer dan een uur te vroeg geweest en was er dus niemand thuis. Terugkomen binnen het afgesproken tijdsframe was er niet bij. Bij de tweede ophaalpoging op maandag was er geen retoursticker maar kreeg ik een papiertje met een krabbel van de chauffeur. Toen ik aangaf dat ik het pakket niet mee gaf omdat ik graag een geldig afhaalbewijs wilde kreeg ik een grote mond, ontplofte de chauffeur zowat en riep me toe dat hij nooit meer bij mij zou komen om te bezorgen.

Dit alles vond plaats binnen een tijdspanne van 2 weken.

Gewenste oplossing

Een excuus voor het verkeerd bezorgen en het niet nakomen van een afhaalopdracht zou op z'n plaats zijn, maar vooral het incident met het ophalen zit me erg hoog. Wat gaat de chauffeur met mijn volgende bestelling doen?
Geboden oplossing
Vanwege afspraken met verzender van het pakket kunnen ze niets. Feedback is echter helder en duidelijk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw bericht.

    Ik vind het erg vervelend om te vernemen dat uw pakket op het verkeerde adres was bezorgd. Mijn excuses voor het ongemak. Fijn dat u het pakket alsnog heeft ontvangen!

    Het gedrag van onze koerier bij het afhalen was natuurlijk niet acceptabel. Ik bied u ook hiervoor mijn excuses aan.

    Het klopt dat onze klantenservice u verwijst naar de verzender voor deze klachten. De reden hiervan is dat het hier een zending van Wehkamp betreft. Wehkamp heeft specifiek bij ons bedongen zélf verantwoordelijk te willen zijn voor de afhandeling van klachten van haar klanten, ook als deze klachten betrekking hebben op de bezorging door ons. Wehkamp heeft haar eigen contactpersonen bij ons via wie zij uw klachten vervolgens aanhangig maken. Van deze afspraak mogen wij niet afwijken. Ook ik verwijs u dan ook naar Wehkamp, om er zo voor te zorgen dat uw klachten serieus worden opgepakt via het ondersteuningsteam dat Wehkamp bij ons heeft.

    Met vriendelijke groet,

    Harald
    Webcare DHL Parcel

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen