Klacht DHL Express: slechte zaak dit

Klachtnummer
# 479206
Gebruiker
j kok
Datum
1 reactie

Details

De klacht

5x gebelt word van het kasje naar muur gestuurd 2x koeler teruggestuurd maar heb er maar 1 vergoed gekregen andere niet ontvangen heb hier 2x bewijs dus bewijs in handen de 0030489622 isontvangen maar de 0030258772 niet dus wacht nog even anders de ombudsman inschakelen

De oplossing

mij bellen hoe het zit en wat er gaat gebeuren 0646454070

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    ik ben helaas niet in staat om u te bellen. De 0030-nummers zijn niet bekend bij ons, het YT-nummer kan ik wel traceren. Ik zie dat hierbij op 17 juni een adres onbekend scan is gegeven vanwege een incorrect adres. De zending is daarna retour gestuurd naar uw verzender.

    Indien u nog steeds een gedeelte van uw zending mist, adviseer ik u dit te melden bij uw verzender. Deze kan eventueel bij DHL een onderzoek starten naar de zending. Hopelijk wordt het dan spoedig opgelost en kunt u het pakket dan alsnog ontvangen.

    Met vriendelijke groet,

    Wendy
    Webcare DHL Parcel

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen