Opgelost door DHL Express: Slordig werken door pakket bezorgers

XEliso

Afgelopen donderdag kreeg ik een niet thuis melding terwijl ik gewoon thuis was en dat mijn pakket bij buren was afgeleverd. Vervolgens kwam ik bij desbetreffende buurman en die had ook niks aan genomen. Een half uur later belde de buurman aan dat mijn pakket zojuist was afgeleverd bij hem. Dus voordat de bezorger uberhaupt was aangekomen had deze al bepaald dat ik niet thuis zou zijn, een beetje vreemd wel!

Vervolgens vandaag kijk ik op mijn track &trace van een ander pakket waar ik.op wachten. En daar stond dat deze gister bezorgd is. Helaas heb ik geen idee waar want ik heb hem niet en er is ook geen huisnummer van buren achter gelaten. Dus geen idee waar mijn pakket is. Ik word dood moe van dir bedrijf. Ik snap dat ze het druk hebben maar we betalen niet voor niks verzendkosten. Dan mag je erop vertrouwen dat het pakket netjes afgeleverd word met juiste informatie bij track & trace.

Het zou fijn zijn als de bezorgers doen wat ze moeten doen en niet uit laksheid je pakket maar ergens afgooien. Nu is mijn pakket dus kwijt.
Nou dat is dan niet doorgekomen. Ik kreeg alleen maar dhl te zien. Maar echt super bedankt! Ik ben blij!

DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht.

Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat het pakket nog niet terecht is.

We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY.

Jim
    DHL Parcel E-care
    XEliso
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen
    DHL Express
    Goedemiddag,

Bedankt voor het zendingsnummer.

Deze pakketten gaan alleen internationaal via DHL. Nationaal worden deze vaak geleverd via een lokale koerier, meestal PostNL. Ik zie dat dit pakket ook is overgedragen aan PostNL. Op de volgende link kunt u de zending vinden. Voor meer vragen hierover wil ik u adviseren om contact op te nemen met PostNL zelf.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Jim
    DHL Parcel E-care

Ook een klacht indienen over DHL Express?