Klacht DHL Express: Sorted incorrectly, delayed because of resorting

Klachtnummer
# 286902
Gebruiker
Tostibrand
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb een onderdeel voor mijn motor besteld en dat zou vandaag geleverd moeten worden echter staat er deye melding ''Sorted incorrectly, delayed because of resorting'' ik heb verder geen informatie ontvangen en ik heb dat onderdeel dringend nodig omdat mijn motor mijn enige vervoer is.

De oplossing

Duidelijkheid over de levering en ik wil graag mijn pakket zo snel mogelijk hebben

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goede middag!

    Bedankt voor uw bericht. Uw zending heeft inderdaad vertraging opgelopen door een sorteerfout. Het duurt 1-2 werkdagen om dit te herstellen. U kunt via track & trace het eerstvolgende bezorgmoment in de gaten houden. Mijn excuses voor dezee vertraging.

    Met vriendelijke groet,
    Janneke
    DHL Parcel Webcare

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen