Klacht DHL Express: Sorteerfout Dhl

Stoones

Ik zou vandaag een pakketje krijgen van dhl maar begin van de middag stond er bij de track en trace dat er een sorteerfout is en verder moet ik het maar uitzoeken wanneer ik mijn pakketje kan verwachten. ik vind dit zeer slordig en heb dit nog nooit meegemaakt, dit is trouwens de eerste keer dat ik iets laat bezorgen via dhl en gelijk de laatste keer! het pakketje was ook een verjaardagsfeest kado voor morgen en hoop dat het nog voortijdig bezorgd wordt maar ik zie het somber in.

Ik wil graag opheldering van wat er met mijn pakket is gebeurt en wil ook weten wanneer ik het kan verwachten

DHL Express
    Goedemorgen,

Wat ontzettend vervelend dat het pakket waar u op zat te wachten verkeerd gesorteerd is en u nu langer op het pakket heeft moeten wachten. Des te meer aangezien het een cadeau was om vrijdag te geven. Het spijt me dat u dit heeft moeten meemaken en daarnaast zeer onprofessioneel om te melden dat u het zelf verder moet uitzoeken. Ik hoor graag van u waar die laatste opmerking op de website stond zodat ik er werk van kan maken om dat te laten verwijderen.
    Uiteindelijk is de zending wel geleverd op zaterdag maar dat was dus wel te laat voor de verjaardag van vrijdag. Hiervoor wil ik u oprecht mijn excuses aanbieden.
    Helaas is een missortering iets wat kan gebeuren in de verwerking van de pakketten. We proberen dit uiteraard tot een minumum te beperken alleen volledig uitsluiten lukt helaas niet. In dit geval heeft u de nare gevolgen ervan ondervonden.
    Ik hoop van harte dat de jarige alsnog, zij het een dag later, het cadeau in ontvangst heeft kunnen nemen.

Raffaele
    Webcare DHL Parcel
    Stoones
    Het is al opgelost maar wel te laat
    Ik zou ook niet meer via dhl wat willen (laten) opsturen

Ook een klacht indienen over DHL Express?