Klacht DHL Express: sorteerfout van dhl , en ze weten niet eens waar het pakje uithangt

Sam

Ik verwacht een pakje uit duitsland wat op 30 november was verstuurd en volgens de trackingcode zou het 4 december ''eindelijk'' geleverd worden , en nu geeft de code een sorteerfout aan en DHL medewerker weet niet eens waar het pakje uithangt en ze kan niet ook toezeggen of het op maandag 7 december bezorgd gaat worden , op afhaalmogelijkheid waar dan ook in NL wilde ze ook niet ingaan , ik moest de verzender maar contacteren en ze vragen of ze een case willen openen ,
terwijl DHL nu weet dat deze pakje ''zoek'' is en dat het achterhaald moet worden , dit is gewoon afschuiven

Ik heb nu een terecht ''boze'' klant , In dat pakje zit namelijk een koplamp waardoor ik nu de auto niet kan afleveren voor het weekend en de vraag is of het mij maandag of dinsdag wel gaat lukken

Snel het pakje achterhalen en niet afschuiven naar de verzender toe {dat duurt alleen maar langer} desnoods moet ik het zelf ophalen

anders ben ik genoodzaakt een ander koplamp te moeten kopen en de kosten daarvan zal ik dan op DHL moeten verhalen

DHL Express
    Beste Sam,

Op dit moment ervaren wij helaas een achterstand in de verwerking van de klachten op klachtenkompas.nl, hierdoor hebben wij tot onze spijt niet eerder op uw klacht kunnen reageren.
    Mijn excuses voor de vertraging die de zending heeft opgelopen en de klantenservice u niet verder van dienst kon zijn. Mijn collega die u gesproken heeft, wilde zeker niet de schuld afschuiven op de verzender en wilde u enkel aangeven wat er moet gebeuren om dit probleem opgelost te krijgen. Dat is een onderzoek uitvoeren wat door de verzender opgestart moet worden.
    Nu blijkt uit onze gegevens dat de zending een dubbele barcode heeft gekregen van de verzender en dat heeft levering nog meer vertraagd. Dit is op 7 december opgelost en is de zending op 8 december afgegeven.
    Indien u het pakket toch nog steeds niet heeft, raad ik u aan om de verzender over de vertraging te informeren om het eerder genoemde onderzoek op te starten zodat DHL bij de bezorger navraag kan doen waar het pakket is afgeleverd.

Raffaele
    Sam
    deze vertraging heeft mij 135 euro plus een boze klant gekost , ik was genoodzaakt een auto te huren voor de klant voor 5 dagen

zo'n geintje is niet de 1e keer dus voor mij NOOIT meer DHL

Sam

Ook een klacht indienen over DHL Express?