Klacht DHL Express: Sorteerfout

Klachtnummer
# 116474
Gebruiker
Roels
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Vanaf gister loopt mijn pakketje vast op een Sorteerfout.
Met de track en tracé code en invoer van mijn postcode wordt ik niet veel wijzer.
Wanneer kan ik het pakketje verwachten?

Track&Trace:
3SGPB005503442

Grtz Roel

De oplossing

Snelle levering.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag Roels,

    Vervelend dat de zending vertraging opgelopen heeft door de sorteerfout. Zulke fouten nemen altijd minimaal 24 uur in beslag om opgelost te krijgen. Volgens onze informatie is de zending inmiddels bij u afgeleverd. Het spijt me ondanks de levering van vandaag dat we de zending later bij u hebben afgeleverd.
    Ik vertrouw erop dat de zending in goede orde is ontvangen en wens u bij deze nog zonnige dagen toe.

    Met vriendelijke groet,
    Raffaele

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen