Opgelost door DHL Express: sorteerfout

anneke

Tack en trace bij dhl forvyou geeft al een week sorteerfout.
Dat is heel vervelend. Ook het gebrek aan meer info is waardeloos.

Snel bezorgen of schadevergoeding.

DHL Express
    Beste Anneke,Heel vervelend om te horen dat uw pakket nog niet is afgeleverd. Mijn excuses hiervoor.Ik zie dat uw pakket inderdaad verkeerd gesorteerd was. Om dit te kunnen herstellen is het terug naar het sorteercentrum gegaan. Daarna is het pakket niet meer gescand, waardoor het voor mij op dit moment helaas niet duidelijk is waar het pakket is. We willen dit graag verder uitzoeken, maar hiervoor hebben wij toestemming van de verzender nodig. Daarom wil ik u vragen om contact op te nemen met de verzender en te melden wat er aan de hand is. Zodra we bericht van de verzender krijgen, gaan we hier direct mee aan de slag. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
    Suzanne
    DHL Express
    Beste Anneke,We hebben geen reactie meer van u ontvangen op deze klacht. Daarom wil ik voorstellen om de klacht af te sluiten. Mocht u toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Suzanne
    anneke
    Het pakket is inmiddels terecht en weliswaar veel te laat correct afgeleverd.

anneke

Ook een klacht indienen over DHL Express?