Opgelost door DHL Express: sorteerfout

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 80908
Gebruiker
anneke
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Tack en trace bij dhl forvyou geeft al een week sorteerfout.
Dat is heel vervelend. Ook het gebrek aan meer info is waardeloos.

De oplossing

Snel bezorgen of schadevergoeding.

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Anneke,Heel vervelend om te horen dat uw pakket nog niet is afgeleverd. Mijn excuses hiervoor.Ik zie dat uw pakket inderdaad verkeerd gesorteerd was. Om dit te kunnen herstellen is het terug naar het sorteercentrum gegaan. Daarna is het pakket niet meer gescand, waardoor het voor mij op dit moment helaas niet duidelijk is waar het pakket is. We willen dit graag verder uitzoeken, maar hiervoor hebben wij toestemming van de verzender nodig. Daarom wil ik u vragen om contact op te nemen met de verzender en te melden wat er aan de hand is. Zodra we bericht van de verzender krijgen, gaan we hier direct mee aan de slag. Mijn excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,
    Suzanne
  2. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Beste Anneke,We hebben geen reactie meer van u ontvangen op deze klacht. Daarom wil ik voorstellen om de klacht af te sluiten. Mocht u toch nog vragen hebben, dan hoor ik dat uiteraard graag. Met vriendelijke groet,
    Suzanne
  3. Auteur
    anneke
    Datum
    Het pakket is inmiddels terecht en weliswaar veel te laat correct afgeleverd.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
anneke
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen