Klacht DHL Express: Spoorloze pakket

Klachtnummer
# 406660
Gebruiker
Hajar22
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er staat op mijn mail dat mijn pakketje is geleverd. Hij is er niet. Spoorloos. Gewoon weg. Wat is dit voor een service. Dit is niet de eerste of tweede keer dat het gebeurt. Jullie service is heeel slecht geworden. Als ik maar op tijd wist dat dhl zou bezorgen zou ik het geen eens bestellen.

De oplossing

Wat aan zijn personeel doen.

1 reactie

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,

    Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat u uw zending niet hebt ontvangen, ondanks dat deze als afgeleverd is gescand.

    Het spijt me voor het ongemak, vooral omdat dit niet de eerste keer is zo als u het zegt. Wel moet ik u doorverwijzen naar de afzender.De afzender dient namelijk een onderzoek te starten naar uw pakket. Hopelijk kunnen we dan achterhalen wat er precies gebeurd is.

    Nogmaals mijn excuses voor het ongemak.

    Vriendelijke groeten,
    Kamile

Ook een klacht indienen over DHL Express?