Opgelost door DHL Express: Spullen open en bloot voor de deur

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 525442
Gebruiker
martijn-hilversum
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Op xxxstraat 18 te Hilversum kwam vandaag een levering en we waren op het toilet, de levering lag voor de deur, wat nu als we er niet waren ....dit mag niet en kan niet. Dit gebeurt om de haverklap bij mijn overbuur op nummer 17. Gaarne een terugkoppeling...

De oplossing

Ik wil een terugkoppeling en excuus van DHL en respect voor de bezorger maar ze gooien wel onze waren gewoon op straat...

3 reacties

  1. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Goedemiddag,

    Naar aanleiding van uw bericht heb ik een klacht ingediend over de levering van uw zending. U geeft aan dat de zending onbeheerd (voor de deur) is achtergelaten, en dat is inderdaad niet een gewenste werkwijze.

    Voor uw buren zou ik adviseren om dit zelf bij ons te melden via één van onze kanalen te vinden op: https://www.dhlparcel.nl/nl/consument/support
    Zo kunnen we gericht actie ondernemen.

    Bedankt voor het melden en ik wens u nog een fijne dag.

    Met vriendelijke groet,

    Marlijn
    Webcare DHL Parcel
  2. Auteur
    martijn-hilversum
    Datum
    Hoi,

    Ik heb nog niets gehoord??

    Met vriendelijke groet,
    . Martijn haringman
  3. Auteur
    DHL Express
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemorgen,

    Bedankt voor uw reactie.

    Klachten worden intern opgepakt. U krijgt hier dus geen terugkoppeling van. De bezorger wordt hier zeker op aangesproken. Ik verwacht dan ook dat dit niet meer gaat gebeuren. Mocht dit wel het geval zijn, laat dit dan vooral weer even aan ons weten. Sorry voor het ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Sam
    DHL Parcel Webcare

Uiteindelijke oplossing

Auteur
martijn-hilversum
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ja , ik zou ook zeggen: we spreken onze chauffeur er op aan. We gaan het meemaken....
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over DHL Express?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen